Wersja twojej przeglądarki jest przestarzała. Zalecamy zaktualizowanie przeglądarki do najnowszej wersji.

Do zadań Sekcji Przygotowania i Realizacji Inwestycji i Remontów należy:

  1. udział w przygotowaniu projektów związanych z rozwojem infrastruktury;
  2. w zakresie planowania inwestycji i remontów: współpraca z Użytkownikami, w zakresie formalno-prawnym i finansowym, związana z propozycjami inwestycji i remontów; sporządzanie propozycji planu inwestycji; opiniowanie w zakresie formalno-prawnym i finansowym propozycji planu remontów;
  3. w zakresie przygotowywania inwestycji i remontów: przygotowywanie dokumentów formalno-prawnych i finansowych dotyczących inwestycji i remontów; sprawdzanie dokumentów formalno-prawnych i finansowych składanych przez Wykonawców; udział w pracach Komisji Przetargowych;
  4. w zakresie prowadzenia, rozliczania i nadzoru nad inwestycjami i remontami: udział jako przedstawiciel inwestora; dokonywanie odbiorów w zakresie formalno-prawnym i finansowym; rozliczanie inwestycji i remontów, zgodnie z procedurami inwestora i dotanta; sporządzanie rozliczeń końcowych kosztów realizowanych inwestycji i remontów.
  5. realizacja wszystkich zadań związanych z prowadzonymi projektami w zakresie infrastruktury; sporządzanie sprawozdawczości w zakresie pracy Sekcji i współpraca w sporządzaniu sprawozdawczości w zakresie pracy Działu.

Polityka dotycząca plików cookies

Ten serwis korzysta z plików cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze.

Czy akceptujesz?